مشکل ، مسئله نوشیدنی استفاده کافئین

مشکل ، مسئله: نوشیدنی استفاده کافئین آبمیوه درمانی نوشیدنی مصرف قرص آب مرکبات

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری 18 توصیه از متن و حاشیه اسکار 2018

    بامداد دوشنبه نودمین دوره اسکار با اجرای جیمی کیمل برگزار و پرونده عالی ترین فیلم های سینمای دنیا در سال 2017 با اهدای مجسمه های طلایی بسته شد. فیلم «شکل آب» دل

    18 توصیه از متن و حاشیه اسکار 2018

    18 توصیه از متن و حاشیه اسکار 2018

    عبارات مهم : برنده

    بامداد دوشنبه نودمین دوره اسکار با اجرای جیمی کیمل برگزار و پرونده عالی ترین فیلم های سینمای دنیا در سال 2017 با اهدای مجسمه های طلایی بسته شد. فیلم «شکل آب» دل تورو مطابق انتظار، با چهار اسکار، موفق ترین اثر این دوره لقب گرفت؛ در حالی که از «پست» اسپیلبرگ و «لیدی برد» گرتا گرویک که موفق به کسب هیچ جایزه ای نشدند، می توانیم به عنوان بازندگان مهم این دوره یاد کنیم. تعداد فیلم های تک جایزه ای هم زیاد از سال های گذشته بود. با مهم ترین نکات از متن و حاشیه اسکار 2018 با ما همراه باشید.

    1- رکورددار دریافت جایزه اسکار امسال «شکل آب» گیرمو دل تورو با چهار جایزه بود که جوایز عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردانی، عالی ترین موسیقی متن و عالی ترین طراحی صحنه را از آن خود کرد. «دانکرک» کریستوفر نولان با سه جایزه عالی ترین تدوین صدا، عالی ترین ترکیب صدا و عالی ترین تدوین در مکان دوم قرار گرفت. سه فیلم «تاریک ترین ساعت» با عالی ترین گریم و عالی ترین بازیگر نقش مهم مرد برای گری اولدمن، «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» با دو جایزه بازیگری نقش مهم زن جهت فرنسیس مک دورمند و نقش مکمل مرد جهت سم راکول و «بلید رانر 2049» با دو جایزه عالی ترین جلوه های خاص و عالی ترین فیلم برداری، نیز فیلم های دو جایزه ای بودند.

    2- به نظر می رسد دیگر دوران فیلم هایی با تعداد اسکار دورقمی به آخر رسیده و مسابقه بر سر تندیس ها فشرده تر از قبل شده است هست. بدهید ترتیب فیلم های تک جایزه ای بیشتری در فهرست نهایی برندگان مراسم امسال وجود داشتند و فیلم های بیشتری از این مراسم دست پر خارج شدند.

    18 توصیه از متن و حاشیه اسکار 2018

    3- فیلم تحسین شده «لیدی برد» ساخته گرتا گرویک که پیش بینی می شد با توجه به فضای زنانه اش و حواشی اخیر مرتبط با رسوایی های جنسی هالیوود و حقوق زنان، مورد توجه اعضای آکادمی واقع شود، بازنده بزرگ این دوره لقب گرفت. این فیلم که در پنج رشته عالی ترین کارگردانی، عالی ترین فیلم نامه غیراقتباسی، عالی ترین فیلم، عالی ترین بازیگر نقش اول زن جهت سیرشا رونان و عالی ترین بازیگر نقش مکمل زن جهت لوری متکالف نامزد شده است بود، در نهایت هیچ اسکاری به دست نیاورد. «پست» فیلم پرسروصدا و سیاسی استیون اسپیلبرگ که در دو بخش عالی ترین بازیگر نقش مهم زن جهت مریل استریپ و عالی ترین فیلم نامزد شده است بود نیز دیگر بازنده این دوره به شمار می رود که دستش به مجسمه طلایی نرسید.

    4- جوایز بازیگری باز هم، مطابق قانون نانوشته اسکار، به بازیگران میان سال اهدا شد. در فهرست نهایی عالی ترین بازیگران نقش اصلی، فرانسیس مک دورمند جهت «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» جایزه نقش اول زن و گری اولدمن جهت «تاریک ترین ساعت» جایزه عالی ترین نقش مهم مرد را از آن خود کرد؛ دو بازیگری که هردو در آستانه هفتمین دهه از زندگی شان قرار دارند. در بخش بازیگری مکمل هم سم راکول جهت «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» و آلیسون جنی جهت «من، تونیا» جوایز مرد و زن مکمل را بردند که این دو بازیگر هم به ترتیب 49 و 58 ساله هستند. این درحالی است که در وقت اجرای فرش قرمز مراسم، پرتکرارترین نام توئیت شده در فضای مجازی، نام تیموتی شلمی بازیگر 22 ساله فیلم «مرا به نام خودت صدا بزن» بود.

    5- جیمی کیمل امسال هم مراسم را با طراحی جالب و اجرای بامزه اش برگزار کرد. او که سال گذشته با آن گاف تاریخی، پاکت حاوی نام عالی ترین فیلم را جابه جا کرده و افتضاح به بار آورده بود، امسال به خودش طعنه زد و گفت: «امسال اگر اسمتان را به عنوان برنده شنیدید، فوراً از جایتان بلند نشوید؛ کمی به ما وقت دهید!»

    6- نگاه خاص اسکار به فیلم های نماینده قشر رنگین پوست، امسال هم نمایان بود و شاید کسی که زیاد از همه از این عنوان ناراحت شد، مارتین مک دونا، نویسنده و کارگردان فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» بود. مک دونا که در فصل جوایز حسابی موفق ظاهر شده است بود، در اسکار یک بار وقت اعلام نامزدی ها و با از بین بردن نامش از فهرست نامزدهای عالی ترین کارگردان، قافیه را به جردن پیل، کارگردان رنگین پوست «برو بیرون» باخته بود. مک دونا در وقت اعلام برنده عالی ترین فیلم نامه غیراقتباسی هم یک بار دیگر بازنده شد تا علاوه بر واگذار کردن مسابقه فیلم نامه به جردن پیل، عملاً شانس دریافت جایزه عالی ترین فیلم را هم قبل از اعلام برنده، از دست بدهد. با این که دو بازیگر فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» اسکار گرفتند، ولی می توانیم همه کاره این فیلم، یعنی مارتین مک دونا را هم یکی از بازندگان بزرگ نودمین اسکار بدانیم.

    بامداد دوشنبه نودمین دوره اسکار با اجرای جیمی کیمل برگزار و پرونده عالی ترین فیلم های سینمای دنیا در سال 2017 با اهدای مجسمه های طلایی بسته شد. فیلم «شکل آب» دل

    7- راجر دیکنز، فیلم بردار باسابقه بریتانیایی که فیلم برداری آثار دوام مانند «یک ذهن زیبا» را در کارنامه دارد، در 69 سالگی و پس از 14 بار نامزدی اسکار، بالاخره امسال جهت فیلم «بلید رانر 2049» موفق به کسب جایزه اسکار شد. به جز او، گری اولدمن هنرپیشه باسابقه انگلیسی، مهم ترین چهره ای بود که پس از سال ها درخشش در سطح اول سینمای جهان، بالاخره نخستین اسکار عمرش را برد.

    8- یکی دیگر از پیرمردهای امسال مراسم اسکار، کریستوفر پلامر 87 ساله، نامزد عالی ترین بازیگر نقش مکمل مرد جهت فیلم «همه پول های جهان» اثر ریدلی اسکات بود که مسن ترین نامزد بازیگری تاریخ اسکار هم به شمار می رفت. این بازیگر کهنه کار با شوخی بامزه کیمل مواجه شد که گفت: «داگلاس فیربنکس پدر که اجرای نخستین اسکار را بر عهده داشت، مراسم را با این شوخی شروع کرد: کریستوفر پلامر جوان ترین نامزد امشب است!» . توصیه جالب راجع به پلامر این است که اگر آن حواشی مربوط به رسوایی های جنسی رخ نداده بود، احتمالا به جای او، کوین اسپیسی را در مراسم اسکار می دیدیم.

    9- مهم ترین پیرمرد اسکار نودم، جیمز آیوری نویسنده «مرا به نام خودت صدا بزن» بود که توانست در 89 سالگی، با کسب اسکار عالی ترین فیلم نامه اقتباسی، نام خودش را به عنوان مسن ترین برنده اسکار در تاریخ ثبت کند.

    10- اسکار امسال، یکی از قابل پیش بینی ترین مراسم های سال های اخیر بود که به جز یکی دو مورد، تقریباً تمام پیش بینی های منتقدان درست از آب درآمد. اهدای اسکار فیلم نامه غیراقتباسی به «برو بیرون» تنها غافلگیری مراسم بود که هیجان اهدای اسکار عالی ترین فیلم را هم زیاد کردن داد.

    11- پویانمایی کوتاه «بسکتبال عزیز» موفق به کسب اسکار این بخش شد؛ اثری که کوبی برایانت، ستاره بزرگ بسکتبال آمریکا، یکی از تهیه کنندگانش بود و حضور این ورزشکار روی صحنه مراسم، مورد توجه بازدیدکنندگان شبکه های اجتماعی هم قرار گرفت.

    12- بازیگران و صورت های معروف کشور مکزیک که مردم دنیا در سال های قبل این کشور را با مافیای قاچاق مواد مخدر می شناختند، در سال های اخیر کاری کرده اند که تصویری متفاوت از کشورشان به جهانیان عرضه شود و به خاص موسیقی این کشور مورد توجه قرار گیرد. پویانمایی جالب و موزیکال «کوکو» که اسکار عالی ترین پویانمایی را گرفت، موفق شد اسکار عالی ترین ترانه فیلم را هم دریافت کند. همچنین گیرمو دل تورو با کسب اسکار عالی ترین کارگردانی، تبدیل به چهارمین کارگردان مکزیکی شد که در پنج سال اخیر اسکار این رشته را به منزل می برد. در چهار سال گذشته دوبار الخاندرو ایناریتو و یک بار آلفونسو کوارون این جایزه را برده بودند که هر دو متولد مکزیک هستند. حالا این سه فیلم ساز مکزیکی که به «سه رفیق» آشنا می شوند، هر سه برنده اسکار عالی ترین کارگردانی شده اند.

    18 توصیه از متن و حاشیه اسکار 2018

    13- کیمل سال گذشته با آوردن عده ای از گردشگران هالیوود به داخل سالن اسکار، در حالی که کاملاً از ماجرا بی خبر بودند، شوخی جذابی را طراحی کرد که مورد توجه هم قرار گرفت. او امسال هم شوخی مشابهی را در سبک شوی دوربین مخفی به اجرا گذاشت که طی آن، یک گروه از ستارگان حاضر در مراسم را به سینمای روبه روی محل برگزاری اسکار برد تا مردمی را که در حال دیدن یک فیلم معمولی بودند غافلگیر کند.

    14- فرانسیس مک دورمند که اسکار عالی ترین بازیگر نقش مهم زن را جهت فیلم «سه بیلبورد بیرون ابینگ، میزوری» از آن خود کرده بود، با ایراد یک صحبت پرشور، از تمامی نامزدهای زن حاضر در سالن خواست بایستند و بدهید ترتیب با یادآوری جایگاه زنان در جامعه، از حقوق آن ها حمایت کرد. مریل استریپ یکی از نخستین زنانی بود که با خواسته مک دورمند موافقت کرد و از صندلی اش بلند شد.

    15- با وجودی که «نفس» اثر نرگس آبیار به جمع نامزدهای نهایی اسکار عالی ترین فیلم غیرانگلیسی زبان راه نیافت، باز ایرانی ها دست خالی از این مراسم بازنگشتند. علی فراهانی فیلم بردار و امیر صادقی کنجانی آهنگ ساز فیلم کوتاه «کودک خاموش» بودند که برنده جایزه اسکار عالی ترین فیلم کوتاه شدند.

    16- با این که در هنگام اعلام نامزدهای بخش عالی ترین فیلم غیرانگلیسی زبان، از بین بردن نام «محوشدگی» اثر فاتح آکین، نماینده آلمان و برنده جایزه عالی ترین فیلم خارجی زبان گلدن گلوب، اهالی سینما را شوکه کرده بود، برنده نهایی، قابل پیش بینی بود. «یک زن شگفت انگیز» نماینده شیلی اسکار را به منزل برد تا جهت نخستین بار، نماینده شیلی در اسکار، برنده این جایزه شده است باشد.

    بامداد دوشنبه نودمین دوره اسکار با اجرای جیمی کیمل برگزار و پرونده عالی ترین فیلم های سینمای دنیا در سال 2017 با اهدای مجسمه های طلایی بسته شد. فیلم «شکل آب» دل

    17- وارن بیتی و فی داناوی، دو هنرمند باسابقه که سال گذشته نام عالی ترین فیلم را اشتباه خواندند و موجب یک آبروریزی بزرگ در تاریخ اسکار شدند، امسال دقیقاً جهت اعلام برنده همان بخش، یعنی عالی ترین فیلم، روی صحنه آمدند تا نام فیلم «شکل آب» را بخوانند و به این ترتیب اشتباه سال گذشته را جبران کنند. هرچند مسئولان آکادمی اسکار به طور رسمی به سازندگان «مهتاب» عالی ترین فیلم سال گذشته پیشنهاد کرده بودند که جهت جبران اشتباه سال قبل، در مراسم امسال، نام آن ها خوانده شود و عوامل جایزه شان را این بار به درستی دریافت کنند که سازندگان «مهتاب» این پیشنهاد را رد کردند.

    18- با آخر یافتن مراسم، مهمانان جهت صرف شام گران قیمت و مشهور اسکار، به سالن «گاورنرز» رفتند. گفته می شود پنج کیلو خاویار، 1300 صدف، 6500 قطعه نان شبیه اسکار و 10 پوند پودر طلای خوراکی به عنوان بخشی از مواد اولیه شام اسکار امسال، به کار رفته بود!

    فهرست کامل برندگان
    بهترین فیلم بلند: شکل آب
    بهترین کارگردانی: گیرمو دل تورو جهت «شکل آب»
    بهترین بازیگر نقش اول مرد: گری اولدمن جهت «تاریک ترین ساعت»
    بهترین بازیگر نقش اول زن: فرانسس مک دورمند جهت «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری»
    بهترین بازیگر نقش مکمل مرد: سم راکول جهت «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری»
    بهترین بازیگر نقش مکمل زن: آلیسون جنی جهت «من، تونیا»
    بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان: یک زن شگفت انگیز (شیلی)
    بهترین فیلم نامه اقتباسی: مرا به نام خودت صدا بزن
    بهترین فیلم نامه غیراقتباسی: برو بیرون
    بهترین مستند بلند: ایکاروس
    بهترین پویانمایی بلند: کوکو
    بهترین تدوین: دانکرک
    بهترین موسیقی متن: شکل آب
    بهترین ترانه فیلم: ترانه «مرا به خاطر بسپار» از فیلم «کوکو»
    بهترین فیلم برداری: بلیدرانر 2049
    بهترین طراحی لباس: رشته خیال
    بهترین مستند کوتاه: بهشت در خیابان 405 ترافیک است
    بهترین چهره پردازی: تاریک ترین ساعت
    بهترین طراحی تولید: شکل آب
    بهترین تدوین صدا: دانکرک
    بهترین ترکیب صدا: دانکرک
    بهترین جلوه های خاص بصری: بلیدرانر 2049
    بهترین فیلم کوتاه: کودک خاموش
    بهترین پویانمایی کوتاه: بسکتبال عزیز

    18 توصیه از متن و حاشیه اسکار 2018

    روزنامه خراسان

    واژه های کلیدی: برنده | جایزه | بازیگر | بهترین | بازیگری | بیلبورد | بازیگران | اسم امسال | بهترین فیلم | مراسم اسکار | دریافت اسکار


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار